Under 30

Jobcenter Randers UUR og Daghøjskolens forløb for dig under 30 år

Svært ved at komme videre?

Daghøjskoleforløb for unge

Har du svært ved at komme videre?

Vi har en bred palette af muligheder for ny inspiration, faglig opkvalificering og personlig vejledning.

Vi tilbyder alt lige fra jobrettede aktiviteter til almene over kreative og personligt udviklende moduler.

Udtalelser

Det siger vores kursister

“Man får gode venner.”

Klik på navnet for at se hele videoen.

Kursist på Daghøjskoleforløbet

“Vi har mulighed for selv at planlægge vores skema.”  Klik på navnet for at se hele videoen.

Kursist på Daghøjskoleforløbet

Det var et lækkert sted, hvor jeg kan arbejde i eget tempo.

Jeg har bl.a. haft FVU dansk Jeg lærte mere på det hold end 10 år i folkeskolen

Tidligere kursist

Vejlederen siger:

“….. Som Michael Strunge og Marilyn Ferguson så fint har formuleret det, så bevogter vi alle en port til forandring, som kun kan låses op indefra. Sammen med den unge finder vi nøglen, folder drømmens fane ud og igangsætter forandring.”

Helle og Karin

Vejleder og underviser

Dig, mig og fællesskabet

Om onsdagen har du Fælles Fokus i et par timer med din vejleder og de andre på forløbet. Det giver mulighed for at få hjælp til at lave CV, aftaler med læge, sagsbehandler og andre eller mulighed for en personlig snak med din vejleder.

Men også mulighed for at lære en masse skønne mennesker at kende og opbygge mulighed for et netværk uden for Daghøjskolen.

Ofte deltager vi i jobmesser, fællesdage eller andre arrangementer.