Velkommen hos os!

Byens folkeoplysende uddannelsessted for dig, der søger fællesskab, inspiration, faglig og personlig sparring samt et skub fremad mod dit fremtidige job- eller uddannelsesvalg.

Velkommen til

Vi tilbyder blandt andet

Åbent kort kursus

FVU digitalt

Gratis tilbud til dig, som har behov for at udvikle  eller måske genopfriske dine IT kompetencer på et kort forløb, der er tilrettelagt ud fra dine behov.

Åbent kort kursus

Forældrekursus

Kurset til dig som er forældre til et ordblindt barn. Fire korte mødegange, hvor du lærer alt det, du skal bruge for at hjælpe og støtte.

Åbent Alment dansk og matematik

FVU dansk og matematik

Et gratis tilbud til dig, som har behov for at udvikle og genopfriske dine regne- og/eller danskfærdigheder på et kort forløb, der er tilrettelagt for voksne.

Nysgerrig?

Få et kig indenfor – hjemmefra

Vi ved at det er rart at vide, hvor man skal gå hen, når man kommer til et nyt sted.
Se filmen og lær skolen at kende, inden du kommer første gang.

Vi er her for dig

Hos os får du det bedste fundament både fagligt og personligt til at kunne gennemføre dine fremtidige mål, uanset om det er uddannelse eller job.

Om os

På Daghøjskolen møder du en bred vifte af fagligheder, som kan sammensættes, så det giver mening for dig

Vi har fokus på at motivere, opkvalificere og inspirere dig til at kunne håndtere dagligdagens udfordringer store som små med vores fagligt og menneskeligt brede stab af dygtige mennesker, som alle brænder for at skabe forandring.

”Et fællesskab hvor der er mulighed for at dyrke kammeratskab og omsorg for hinanden – det er dejligt, sjovt, fagligt og lærerigt på alle måder”

Hørt  på gangene

Daghøjskolekursist

”Dejligt at gå på Daghøjskolen, underviserne, pigerne på kontoret og rengøringspersonalet er alle rare og hjælpsomme.”

Sagt i undervisningen

Daghøjskolekursist

“Jeg kan godt lide at være på skolen, fordi der er en dejlig atmosfære. Det er også godt, at det er små hold, så man har mulighed for at få hjælp fra en lærer.”

Markus

Daghøjskolekursist

Vil du vide mere, kan du klikke på de forskellige tilbud og læse mere.

Du er også meget velkommen til at skrive på mail@daghoejskolen.dk eller ringe på 8643 2000

Vi sidder klar til at snakke.

Vi tilbyder mange typer forløb og samarbejder blandt andet med Ungdommens Uddannelseshus Randers og med Udviklingshuset.

Bor du ikke i kommunen, men har lyst til at følge et af vores forløb, kan det være en mulighed.

Ring til os, så fortæller vi dig om dine muligheder.